FRI!!!

2011-02-24 @ 23:01:16
Okej, nu till anledningen att jag inte velat blogga! Jag sade upp mig från PURE i förra veckan, och det har inte varit en så trevlig historia! Vill inte gå in på detaljer, men när jag sade upp mig blev det ganska otrevligt och elakt! Har sedan varit tvungen att jobba min uppsägnings tid.. så har helt enkelt inte velat blogga under denna dåliga period!
Känns otroligt tråkigt att lämna så bra produkter med så hög kvalitet, så tycker att ni fortfarande borde besöka butiken, för produkterna är väl värda ett besök!

Jag slutar för att jag inte trivs med att nedvärderas på mitt jobb! Kan mest säga att det är en så total lättnad när jag lämnade in nycklarna idag!!!! Folk kanske tycker jag är korkad som lämnar ett så "bra" jobb! Men vet ni vad?
Jag är sååå lycklig, ville bara ge fingret och säga fuck you!! ;)

Har dessutom två bra nyheter! Jag har redan ett nytt jobb på Gång imorgon!!! Och att jag vann Tävlingen på skolan!
I en månad fick vi förbereda en trend ide, som skulle innehålla hår,makeup,naglar och styling! Och vi hade bara TRE timmar på oss! Vi är ca 30 elever och alla ville vinna för vi fick en fotográfering med vår modell! Och jag vann!

Min modell är dock en av de snyggaste som finns, men det var stenhård konkurrens, så vem som helst hade kunnat vinna! =)

Vill iallafall säga att nu är jag tillbaka, gladare än någonsin!

Här kommer en dålig bild på min modell från igår, i väntan på studio bilderna!!


Kommentarer
Postat av: Linda
2011-02-24 @ 23:08:01

Verkligen grattis till vinsten! Jättehäftig makeup och styling. Ska bli riktigt roligt att se studiobilderna.

Jag tycker du gjorde rätt som sa upp dig från ett jobb du inte trivs på. Det är starkt att vägra ta skit!

Postat av: Anonym
2011-02-25 @ 00:27:02

va heter modellen?

Postat av: Olivia
2011-02-25 @ 12:24:27 | URL: http://lucesolare.blogg.se/

Härligt att du är tillbaka Marielle! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0