Planerar Fotografering

2011-03-03 @ 22:22:40
Sitter med världens huvudvärk, spänner i hela huvudet, från käkarna och uppåt!
Provet idag gick väll okej, tror nog att jag får godkänt, men hade definitvt kunnat gå bättre! Vi får veta resultaten på torsdag! Men ännu en del av våran slutvecka är en Fotografering, makeupen måste vara naturlig, men sedan så är det upp till oss! Har hittat en jätte bra modell, men nu vill jag ha ett tema! Beauty shots ska det vara, har jag bestämt, men funderar på om jag ska göra en galen frisyr, eller backslick?

Vill verkligen ha ett tema, funderar på att ha henne liggandandes i en barn pool för att få ett vatten tema!
Vill verkligen vara kreativ och inte bara ha en tjej som sitter framför en vit skärm! Måste komma på något kreativt..

Läste förresten en artikel om dessa "päls-tofs mössor" som alla i hela jävla stockholm går runt med, om hur torterade blå rävarna blir för att få fram dessa toffsar på ett "bra" sätt! För det första är de jävligt fula! Skulle aldrig ha en sådan på huvudet.. sen så frågar jag alla hur fan man vill gå omkring och veta att ett mördat och torterat djur sitter på din skalle? Tänk om nån skulle ta din katt eller hund och tortera den för att pälsen ska bevaras så bra som möjligt, och sen stoppa den som en rund toffs på en mössa? Tänk på det! Jag tycker inte att det är okej, och jag vill att alla ni som har en sådan tänker på det stackars djur ni nu stödjer tortyren utav genom att ha den på huvudet!

                   

Kommentarer
Postat av: Linda
2011-03-04 @ 00:04:15

Så roligt med fotografering!Håller med dig om mössorna! Skulle ALDRIG sätta ett mördat djur på huvvet. Precis lika snyggt med en stor garntofs då!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0